Для учнів


     Чимало можна домогтися строгістю, багато чого - любов'ю, але найбільше - знанням справи і справедливістю, незважаючи на особи.

                                                                    Йоганн Гете

Русский язык


5 класс

21 марта 2016 

Повтори материал по русскому языку, выполни игровые упражненияhttp://learningapps.org/user/%D0%9F%D0%B8%D1%85%D1%83%D0%BB%D1%8F?displayfolder=191985

6 класс

22 марта 2016

 Повтори материал по русскому языку, выполни игровые упражнения  http://learningapps.org/user/%D0%9F%D0%B8%D1%85%D1%83%D0%BB%D1%8F?displayfolder=191986

2 апреля 2016

1) Закрепи материал по теме: "Полные и неполные предложения", выполни игровое упражнение № 1 и игровое упражнение № 2
2) Повтори материал по теме: "Однородные члены предложения", выполни игровое упражнение
3) Повтори орфограмму "Непроизносимые согласные", выполни игровое упражнение  

20 апреля 2016

Научись различать простые предложения с однородными членами предложения и сложносочиненные предложения, выполни игровое упражнение

8-а класс

2 апреля 2016

1) Закрепи материал по теме: "Сложное предложение", выполни игровое упражнение
2) Повтори выделение деепричастных оборотов знаками препинания, выполни игровое упражнение

7 апреля 2016

Научись различать предложения с однородными членами предложения и сложносочиненные предложения, выполни игровое упражнение 

29 апреля 2016


Закрепи материал по теме "Сложноподчиненное предложение", 
выполнив упражнения №1упражнения №2, 

Зарубіжна література


5 клас


14 квітня


      Ознайомся з презентацією про кращих сучасних письменників та читай за своїм смаком. Успіхів!
     Читай текст Р. Дала "Чарлі і шоколадна фабрика" .

26 квітня

Читай текст Туве Янсон "Комета прилітає" 

10 травня

Читай текст Пауля Маара "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу". 

25 травня

     Переглянь презентацію, яка знайомить з художніми текстами, що будуть вивчатись в 6 класі.  Також користуйся списком текстів для 6 класу. Не забувай читати влітку! Це гарантія твого успіху в наступному навчальному році. Успіхів!

6 клас

6 квітня


Готуй проект за оповіданням Р. Бредбері "Посмішка"
Переглянь презентацію  вчителя, розпочни виконання завдань у визначенній групі.

20 квітня

Перед тим, як писати фантастичне оповідання, ознайомся з інструкцією 

27 квітня

Читаємо текст К. Нестлінгер "Конрад, або Дитина з бляшанки" 

29 квітня

      Після вивчення творчості Р. д. Бредбері та Р. Шеклі учні 6-б та 6-в кл. спробували себе в ролі авторів власних фантастичних оповідань. Кращими письмениками виявились Куртанич Р. (6-б кл.) та Кущенко Л. (6-в кл.)
         Читайте оповідання "Супер-діти" Кущенко Лізи.



Супер-діти
            Мене звати Ліза. Я навчаюсь у 6-в класі, в якому всі дуже енергійні діти. Вони ніколи не сидять на місці.
            Нашого вихователя звати Ніна Трифонівна. Нещодавно вона придбала нам чайник. І тепер після уроків ми сідаємо за стіл і п’ємо чай та ведемо мову проте, як пройшов день.
            Одного разу після вивчення фантастичних оповідань Бредбері та Шеклі на літературі зав’язалася  розмова про нашу планету:
-        –  Цікаво, чи можна змінити планету? – спитала моя подруга Наталя. – Ну, зробити її красивішою, може навіть і форму змінити,наприклад, надати їй форми груші або полуниці.
-       –  А заодно і назву змінити, - відгукнулась я.
-        – Так! Так! – підтримали мене.
-        – От би полетіти у космос, де зірки великі і казкові… - почав Головков.
-        – От би полетіти у космос, де зірки великі і казкові аби не виконувати домашнє завдання, - втрутилася в нашу розмову вихователь.
Тут підлога затряслася, із чайника вилетіло щось дивне і схоже на марево.
-         – Хто потривожив мою душу? – запитало воно.
-         – Вибачне, шановний! Ми нічого такого не мали на меті, – відповіла Ніна Трифонівна, відтиснувши нас назад, поближче до дверей.
-         – Але ж ви вимовили чарівні слова.
-         – Це прикра випадковість, вибачте!
-          – Тепер ви зобов’язані полетіти в космос і  спасти тисячі маленьких душ від величезного метеориту, який наближається до планети Юніор. Поспішайте!
-          Але ж ми … ми … ми …
-         – Не панікуйте. Коли ви наблизитесь до цілі, у вас з’являться супер-здібності.
-         – Ми згодні! – відповів за всіх Голуб Іван.
-         – Мені спекотно, дуже жарко-о-о, - ледь вимовила Бровко Валерія.
-         – Не жужи! – підбадьорила Руслана.
-          – Дітки, ми повинні бути дружними! – нагадала Ніна Трифонівна те, що повторює нам кожного дня.
Ось так ми потрапили в космос з допомогою звичайного побутового чайника. Планета Юніор виявилась дуже цікавою. На кожному кроці ми наштовхувались на щось схоже або на грушу або на полуничку яскраво червоного кольору. Навіть засоби пересування мали форму як не груші, то полуниці.
-          – Як це витончено! – повторювала весь час Жасмин.
-          – Ти маєш рацію, - постійно відповідав Андрій.
-          – А де ж метеорит? – згадав Юхим.
-          – А де ж обіцяні супер-здібності? – захлюпала носом Оля.
-         – Ой-ой-ой! Що це? – вигукнула я, почувши сильний вибух, від якого розсипалась на друзки гігантська новобудова, що виглядала, як стигла груша.
-          – Не хвилюємося, дітки, згадуємо бесіди по техніці безпеки, - як завжди голосно скомандувала Ніна Трифонівна. – Всі до мене! Все буде добре!
-          – Я Сологуб Андрій. Я - супер-герой, я всіх спасу! – голосніше всіх закричав наш «Вічний Мовчун».
На цьому я прокинулась… Ні планети, ні пригод, ні полуниці в холодильнику. Навіть не довчила тему по ботаніці. От перепаде від Ніни Трифонівни, я ж обіцяла їй дома практичну домалювати з повним переліком фруктів. Треба буде знову вдосконалювати супер-здібності по вигадуванню реалістичних виправдань перед вчителем та вихователем.

З 18 квітня по 10 травня учні 6-б та 6-в кл. працювали над проектом: "Яким має бути наше майбутнє" (в рамках вивчення оповідання Р. Д. Бредбері "Усмішка"). Кращою роботою серед журналістських інтерв'ю визнана робота учня 6-б кл. Куртанича Р.

Проект: «Яким має бути наше майбутнє» 
(за оповіданням Р. Д. Бредбері «Усмішка»)
Робота учня 6-б кл. Куртанича Ростислава




 « Інтерв’ю з Томом »
-Добрий ранок!
З вами команда журналістів ”Прометей”. Сьогодні ми ведемо прямий репортаж з площі одного із зруйнованих міст.
Черга на майдані виросла ще о п’ятій годині. Усюди серед зруйнованих  будівель висів пасмами туман, але зараз, о сьомій на світанні, він почав танути. Дорогою люди по двоє, по троє прямують до міста, куди їх манить базар та свято.
Зараз я підійду до ось цього хлопчика і розпитаю про події, що відбуваються на площі.
-Привіт, хлопче! Як тебе звати? Звідки ти? Що тут відбувається?
-Добрий день! Мене звати Том. Я з селища , прийшов подивитись на сьогоднішне свято!
-Томе, опиши це місце!
-Ну, ось там за кам'яницею люди, як завжди ,''святкують''. Поруч продають ''каву'',але вона несправжня, її зробили з ягід, зібраних о-о-ось там на ланах за містом. Цю каву продають по пенні за штуку, але мало хто може собі це дозволить.
-Ммм…Розумію! А скажи но мені, Томе, як ти ставишся до ситуації , яка трапилась з вашим містом? Що стало причиною?
-Я чув, що на нас скинули атомні бомби. Один чоловік мені сказав, що це наслідки потужного розвитку цивілізації в минулому. 
-Хммм…А є у вас тут якісь розваги, веселощі, свята?
-Є одне свято!
-Що ж це за свято?
-Після бомбардування, усі люди наче з глузду з'їхали! Ось і придумали так зване ''Свято науки'', у якому кожен охочий мешканець може знищить залишок цивілізації!
-Томе, а що ти збираєшся робити тепер?
-Тсссс…Вершник приїхав.
-Друзі, сьогодні опівдні портрет ''Мони  Лізи'' буде відданий мешканцям! - каже вершник.
-Хто це, Томе?
-Це поліцейський-наглядач. Бачите ту жовту повязку? Це символ переваги над іншими.
-Зрозуміло! Томе, ти збираешся чекати цей портрет аж до вечора?!
-Так.
-Ну добре, я пошукаю тут тебе ввечері! До зустрічі!
-І так,дорогі глядачі, ми продовжимо трансляцію о 21годині вечора. З Вами була група журналістів ''Прометей''.
                                      Вечір 21.00
-Всім знов привіт!  Ми продовжуємо нашу трансляцію!
-Привіт знову, Томе! Чому такий галас на площі?
-А он там картину несуть!
Том швидко чкурнув у натовп.
-Куди ж ти?
Через декілька хвилин Том повернувся.
-Що з тобою, Томе? Чому ти весь у крові?
-Я спідкнувся й впав, пошкрябавши лице.
-Що це в тебе у руках?
-Немає часу пояснювати! Мені треба йти.
-Добре, бувай! 
    Коли Том побіг , я встиг розгледіти у нього в руці клаптик тканини, на якому була «усмішка» з картини! Після всього побаченого мою голову заполонили думки: "Чи прийде Том на наступне свято? Чи зможуть люди повернутись до нормального життя? Хто відновить цивілізацію? Може Том?" Хочу в це вірити.

До побачення! З Вами була команда журналістів ’’Прометей’

25 травня
     Переглянь презентацію, що знайомить з художніми текстами, які будуть вивчатися в 7 класі. До твоїх послуг також список цих же текстів. Не забувай читати влітку! Це гарантія твого успіху в наступному навчальному році. 

8-а клас

2 квітня

Дай відповіді на вікторину за "Дон Кіхотом" М. Сервантеса

7 квітня

Готуємо проект за романом М. Сервантеса "Дон Кіхот". 
Переглянь презентацію вчителя, розпочни виконання завдань у визначенній групі або самостійно.

Немає коментарів:

Дописати коментар